Tot voor kort was er voor de adviessector nog geen specifieke beoordelingstool. Dat viel ons (drie ondernemers binnen de online marketing) op. Daarom zijn wij gaan samenwerken met de grootste beoordelaar van Nederland: Klantenvertellen. Zij hebben een enorme berg aan ervaring op het gebied van het online verzamelen van beoordelingen, terwijl wij beschikken over kennis en een netwerk binnen de adviessector. Klantenvertellen werkt al voor grote partijen als T-Mobile, Centraal Beheer, Coolblue en Thuiswinkelwaarborg, maar vanaf nu ook voor de tussenpersonen.
Door nauw samen te werken met Klantenvertellen hebben wij een uniek product op de markt weten te brengen dat specifiek is afgestemd op de adviessector. Dit geldt voor het uiterlijk, maar vooral voor de inhoud van onze beoordelingstool.
Inmiddels is Adviesscore gegroeid tot een begrip binnen de advieswereld in Nederland. Er zijn nu, anderhalf jaar na de lancering, al 200 tussenpersonen die gebruikmaken van onze beoordelingstool. Daar zitten eenpitters, kleine en middelgrote kantoren tussen. We bedienen zodoende de gehele adviessector. Dit is ook logisch, omdat elk kantoor – groot of klein- baat heeft bij een sterk online profiel, goede online vindbaarheid en de groei in omzet die daar het gevolg van is.
Onze taak is nu om de ‘te drukke’ tussenpersonen die nog beweren dat Adviesscore niet past bij hun kantoor en degenen die stellen dat ze eerst hun website willen vernieuwen te overtuigen dat dit geen goede redenen zijn om niet aan Adviesscore te beginnen. Wij zijn ervan overtuigd dat steeds meer tussenpersonen om zullen gaan. Hoezo? Adviesscore levert zoveel meer op dan dat het kost. Daarom!
Het team van Adviesscore